| 1 |
1006-CNF |
آسیب شناسی روش تدریس دریادگیری دروس علوم اجتماعی |
میکائیل رسولزاده |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 2 |
1086-CNF |
اثر بخشی تدریس به روش همیاری بر رشد مهارتهای اجتماعی و عملکرد تحصیلی درس هویت اجتماعی دانش آموزان |
فاطمه شکوری مطلق ششتمدی، شفیعه قدرتی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 3 |
1014-CNF |
ارتباط آموزش علوم اجتماعی مبتنی بر فنآوری اطلاعات و ارتباطات در امر یادگیری – یاد دهی |
رضا فاضلی ورزنه |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 4 |
1114-CNF |
ارزیابی سطح خوانایی کتاب جامعه شناسی پایه یازدهم بر اساس شاخص خوانایی فلش |
ابراهیم کفککی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 5 |
1015-CNF |
بازنمایی مفهوم و مصادیق جامعه مدنی در کتابهای علوم اجتماعی مدارس ایران |
جمشید میرزایی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 6 |
1054-CNF |
بررسی اثر بخشی آموزش مهارت خود کنترلی وخودتنظیمی بر تکانشگری دانش آموزان دختر مقطع متوسطه اول شهرستان بردسکن |
محجوبه عبدالهی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 7 |
1026-CNF |
بررسی ادراکات دانشجو معلمان رشته آموزش علوم اجتماعی از حرفه معلمی |
محمود محمدی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 8 |
1023-CNF |
بررسی پیامدهای آموزشی و تربیتی استفاده از شبکههای اجتماعی از نگاه دانشجو معلمان |
محمد علی پور، علی ملازاده، حسین بشری |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 9 |
1041-CNF |
بررسی تغییرات سلامت اجتماعی دانش آموزان متوسطه دوم زاهدان در دوران شیوع ویروس کرونا |
سیدعلی جوادزاده، الهام شیردل، حسین اکبری |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 10 |
1032-CNF |
بررسی چالش های تدریس آموزش علوم اجتماعی برای دانش آموزان در فضای مجازی |
محمد کمالی باغستانی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 11 |
1089-CNF |
بررسی چالش های تدریس علوم اجتماعی در فضای مجازی |
سیده نجمه صفایی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 12 |
1130-CNF |
بررسی رابطه مؤلفههای سبک زندگی سلامت محور با سلامت روانی دانش آموزان دبیرستان دوره اول شاهد افشار یزد |
زهراالسادات حسینی شهراسبی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 13 |
1011-CNF |
بررسی رابطه میان ورزش و تشکیل هویت ملی دانش آموزان |
متین خانعلی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 14 |
1100-CNF |
بررسی موانع تربیت هنری و زیبایی شناختی در آموزش علوم اجتماعی مدارس |
اسماعیل بیننده |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 15 |
1071-CNF |
بررسی نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش علوم اجتماعی |
کبری اکبری |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 16 |
1064-CNF |
تاثیر استفاده از نقشه مفهومی تدریس برپیشرفت تحصیلی دانشآموزان دوره متوسطه در درس جامعه شناسی |
میترا عزیزی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 17 |
1061-CNF |
تحلیل فیلم تدریس درس سوم جامعه شناسی 1 پایه دهم انسانی در مدرسه تلویزیونی |
سیده مریم حسینی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 18 |
1084-CNF |
تحلیل کتاب درسی جامعهشناسی (2) |
زهرا قانعی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 19 |
1110-CNF |
تحلیل محتوا کتاب جامعهشناسی 2 |
سمیرا آهار |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 20 |
1069-CNF |
تحلیل محتوا و بررسی مفهوم علم در جامعه شناسی متوسطه دوره دوم (مورد مطالعه: کتاب جامعه شناسی2) |
سپیده ناصری حصار |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 21 |
1067-CNF |
تحلیل محتوای جامعه شناسی 2 دوره متوسطه دوم با استفاده از مقوله بندی و کدگذاری به روش ویلیام رومی |
زهره تاجیک |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 22 |
1081-CNF |
تحلیل محتوای درس جامعه شناسی 2 و بررسی میزان توجه به ساحت های شش گانه تربیت سند تحول بنیادین آموزش و پرورش درکتاب جامعه شناسی پایه یازدهم |
طاهره خرامان |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 23 |
1078-CNF |
تحلیل محتوای کتاب جامعه شناسی 1 پایه دهم دوره دوم متوسطه بر اساس تکنیک ویلیام رومی |
امیر آرین پناه |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 24 |
1083-CNF |
تحلیل محتوای کتاب جامعه شناسی 2 |
علی اشکنانی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 25 |
1065-CNF |
تحلیل محتوای کتاب جامعهشناسی 2 از منظر ساختار و عاملیت |
زینب شهبازی وچین |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 26 |
1042-CNF |
تحلیل محتوای کتاب جامعهشناسی2 بر اساس ساحتهای ششگانه تعلیم و تربیت |
حسن اسماعیل زاده |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 27 |
1082-CNF |
تحلیل محتوای کتاب جامعه شناسی 2 پایه یازدهم انسانی از منظر سازماندهی محتوا ، تناسب تصاویر با متن و سنجش خوانایی متن |
سیده مهری میری، مسعود عباس زاده |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 28 |
1059-CNF |
تحلیل محتوای کتاب جامعهشناسی (2) پایه یازدهم دوره دوم متوسطه |
مرضیه چغانه |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 29 |
1060-CNF |
تحلیل محتوای کتاب جامعه شناسی2 و میزان انطباقش با شایستگی های پایه سند برنامه درسی ملی |
سیده مریم حسینی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 30 |
1112-CNF |
تحلیل محتوای کتاب جامعهشناسی پایه یازدهم انسانی"نقدی بر کتاب جامعه شناسی" |
مرتضی محمودزاده |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 31 |
1058-CNF |
تحلیل محتوای کتاب جامعه شناسی یازدهم انسانی به روش ویلیام رومی |
سیده زهرا موسوی جم، کبری احمدی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 32 |
1045-CNF |
تحلیل محتوای کتب درسی جامعه شناسی دوره متوسطه بر اساس ارتباط با سایر علوم و دروس |
نیما طلاکوبی، آرش آقایی جوبنی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 33 |
1019-CNF |
تحلیل و محتوای کتاب جامعهشناسی دهم با روش ویلیام رومی |
محمد علی پور، الهه خانی، مریم حقدادی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 34 |
1095-CNF |
تحلیلی بر نسبت مبانی فلسفی و متافیزیک با علم اجتماعی در کتاب درسی جامعهشناسی (2) |
هادی راه چمندی، جعفر غلامپور نو |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 35 |
1008-CNF |
تسهیل فرایند یادگیری درس چگونگی مدیریت زمان |
ثنا کریمی پور، عادل سلیمانی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 36 |
1004-CNF |
تسهیل یادگیری درس روانشناسی رشد کتاب روانشناسی پایه یازدهم |
ساحل محبی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 37 |
1044-CNF |
چگونه توانستم دانش آموزان را به تحقیق و پژوهش در درس مطالعات اجتماعی و دروس دیگر تشویق کنم؟ |
فرهاد مشکینی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 38 |
1072-CNF |
درک و بازنمایی چالش های آموزشی جامعه شناسی در فضای مجازی از دیدگاه دانش آموزان با رویکرد نظریه زمینه ای (مطالعه موردی: دانش آموران متوسطه دوم مدرسه اندیشه بندزرک) |
سمیره بهرامی، راضیه ذاکری |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 39 |
1073-CNF |
رابطه سبک های مدیریت کلاس با مهارت های فراشناختی دانش آموزان |
نسرین عزیزیان |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 40 |
1104-CNF |
راهبردهای تدریس مؤثر در آموزش علوم اجتماعی |
امیرحسین فرهادی، عرفان دودانگه |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 41 |
1123-CNF |
روایت پژوهی یک تجربه (چگونگی مواجهه معلم و دانش آموزان پایه یازدهم انسانی با درس مفاهیم و ارزش های بنیادین فرهنگ غرب) |
رشید احمدی فر، مونا زرینمهر، روژین اکبرنیا، صفورا ابراهیمی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 42 |
1126-CNF |
روشهای تدریس موثر در آموزش علوم اجتماعی به روش تحلیل سلسله مراتبی (AHP) |
محمد سلیمان نژاد، مهدی محمودآبادی، صاحب بابائی، محمد جهانی، محسن اکبرزاده |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 43 |
1016-CNF |
رویکردی انتقادی به روشهای سنتی در آموزش علوم اجتماعی در مدارس و تبیین رویکردهای نوین و قابل اجرا |
جمشید میرزایی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 44 |
1122-CNF |
سطحبندی آموزش علوم اجتماعی در دورههای مختلف تحصیلی ازلحاظ کمی و کیفی |
مر تضی بصیری توچائی، فرانک محسن زاده توچاهی، فاطمه بصیری توچائی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 45 |
1028-CNF |
شناسایی و اولویتبندی محیطهای یادگیری آموزش علوم اجتماعی در مدارس به روش تحلیل سلسله مراتبی (AHP) |
محمد سلیمان نژاد، علیرضا نادری، امید مایلی، آرش حسنی، ابوالفضل بیرامی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 46 |
1134-CNF |
شیوههای موثر بر تربیت شهروندی از دیدگاه اسلام |
صونیا زارع بازقلعه |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 47 |
1077-CNF |
صورت بندی مسأله عاملیت و ساختاردرکتاب جامعه شناسی یازدهم |
ایرج ابراهیمی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 48 |
1051-CNF |
فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش علوم اجتماعی |
امیر حسین رحیم لو، احسان عالی نژاد |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 49 |
1121-CNF |
کاربرد هنر در آموزش جامعه شناسی |
احمدرضا غلامی بداغی پارگامی، محمد حسام ورمزیار |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 50 |
1097-CNF |
مرور نظاممند مطالعات تحلیل محتوای کتب علوم اجتماعی مقطع متوسطه، با تاکید بر مولفههای: "جامعهپذیری سیاسی، حقوق شهروندی و سرمایه اجتماعی " |
سعیده اسماعیل زاده آشینی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 51 |
1053-CNF |
مطالعه ی چالش های تدریس علوم اجتماعی در فضای مجازی مبتنی بر رویکرد کیفی |
مهیا آزمایش آسیابسری، صغری آزمایش آسیابسری |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 52 |
1109-CNF |
مقایسة میزان یادگیری و یادداری دانش آموزان دختر متوسطه اول در شیوه های آموزشی وبکوئست، سیّار و معکوس درس مطالعات اجتماعی |
انسیه داودآبادی، فریده داودآبادی فراهانی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 53 |
1027-CNF |
ملاحظاتی درباره فرایند جامعهپذیری سیاسی در نهاد آموزش و پرورش ایران |
ابوالفضل فتحآبادی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 54 |
1063-CNF |
نقد وبررسی برنامه درس ملی علوم اجتماعی و کتب جامعهشناسی دوره دوم متوسطه نظری |
محمد قربانیان، طیب احمدی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 55 |
1103-CNF |
نقش اقدام پژوهی در توسعه حرفه ای معلمان مطالعات اجتماعی |
فاطمه علیرضایی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 56 |
1128-CNF |
نقش سواد رسانهای در بهبود آموزش علوم اجتماعی در مدارس |
فاطمه بخشایشی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
| 57 |
1132-CNF |
نقش شبکههای اجتماعی مجازی در ایجاد رفتارهای پرخطر نوجوانان و تأثیر آن در آموزش علوم اجتماعی |
لیدا شیدایی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 58 |
1124-CNF |
نقش فناوریهای اطلاعاتی- ارتباطی در تعلیم و تربیت و آموزش علوم اجتماعی به دانشآموزان |
لیدا شیدایی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
| 59 |
1075-CNF |
نقش کارورزی و کارآموزی در رشد و توسعه حرفه ای آموزش علوم اجتماعی |
سید سروش حسینی، آیدین سالمی، سیدبهاالدین حسینی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |